וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הפתעה מלוכלכת: בברזים של צפת זורם סולר

עידן אבני

13.12.2010 / 15:40

במספר מקומות בעיר צפת גילו התושבים כי צבע מוזר חדר לתוך ברזי המים. לאחר מכן התברר כי מדובר בסולר שזרם ממשאית שחוברה בשגגה לצנרת. בעקבות כך נותקה אספקת המים

שוטרי תחנת המשטרה בצפת הופתעו הבוקר (שני) כשפתחו את הברזים וגילו כי במקום מים זרם בברזים סולר. מפקד התחנה רב פקד גדי רון סיפר לוואלה! חדשות כי "לפני הצהריים רצינו להכין קפה ופתאום יצא ריח וצבע של סולר מהברז. מיד התקשרנו לחברת המים העירונית, שהגיעה לבדוק כיצד דבר כזה קרה".

במשך כשעתיים בחנו אנשי חברת "פלג הגליל" את הצנרת במתחם התחנה ואז התברר כי הסולר זורם לא רק אצל השוטרים אלא גם בבית המשפט הסמוך ובחלק מבתי שכונת כנען בעיר. רק לאחר כשעתיים התברר כי משאית שהביאה סולר לחימום הבתים באזור, הזרימה אותו במקום לצנרת הסולר לצינור מים מרכזי.

דובר חברת פלג הגליל יורם אבן צור אמר כי "אנחנו מעריכים שהמשאית הכניסה בטעות את הסולר לצינור המים. למזלנו הסולר עדיין לא נמהל בכמויות גדולות עם המים. בשעה זו אנשי משרד הבריאות ומקורות ביחד עם צוותי המים של העירייה בוחנים את המצב. אספקת המים באזור נותקה בשלב זה". בשעה זו פועלים לשטוף את הצנרת משאריות הסולר שנמצאות בה. גורמים בעיריית צפת העריכו כי מדובר בנזק גדול וכי אם בשעתיים הקרובות לא תחודש אספקת המים יסופקו מים לתושבים במכליות.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully